Evoluimi I teknikes se ndricimit te skenave Teatrave | Maturanti Shqiptar

Saturday, February 9, 2013

Evoluimi I teknikes se ndricimit te skenave Teatrave


                     
Ese
Evoluimi I teknikes se ndricimit te skenave Teatrave
Lenda: Fizik

 




Evoluconi i Ndricimit te Teatrove
Historia teatrale ndriçimit shkon prapa në historinë e vetë teatrit, drama klasike athiniane dhe komedi, ka evoluar nëpërmjet ndriçimit të parë të drites të bazuar dhe efektet në sistemet komplekse elektrike të sotme te ndriçimit.
Ashtu sic ka evoluar  Teatri  qe nga antikitekti  Greko-Romak , bashke me te dhe paralelisht ka evoluar edhe ndriqimi si pjese perberese dhe e pandashme  e tij.
Amfiteatrat  e Greqisë antike dhe Romës janë ndërtuar jashtë në anët e kodrës. Këto lloje të teatrove përdoren ndriçim natyror si ngjarjet që zhvillohen në këta teatër kanë ndodhur gjatë orëve të ditës. Këto teatro janë projektuar për të mbajtur parasysh se si drita nga dielli do të bien në të gjithë skenën në kohë të ndryshme të ditës.
Ne shekullin e 15 ,”u zbulua llampa e vajit, e cila beri te mundur ndriqimin e Teatrove te brendshem. Qirinjt jane perdorur , te montuar mbi skenen dhe krahet e saj. Ne 1545, Sebastiano Serlio futi ne perdorim “lengjet e lehta ne me ngjyre ne shishe(vere e kuqe), shafaran(verdhe), e kloriamoniumit ne nje ene prej bakri(blu)”. Kjo eshte faza ku koha dhe ndriqimi fitoi rendesine ne prodhimin e shfaqjeve skenike. Cilesit e drites te tilla si intensiteti I shperndarjes dhe ngjyra e saj,  kane kontribuar qe skenat te behen sa me dramatike dhe angazhuese. Per Leone de Somi 1550, skenat e lumtura ishin ndriquar, ndersa skenat tragjike ishin shume te errta perms perdorimit delikat te qirinjeve, llampave te vajit, pishtarve. Per te shperndar dritat ne skene, ka pasur njerez te cilet ecnin perreth skenes dhe pershtatnin ndriqimin e qirinjve  me pamjen dhe pjeset e aktit te cdo skene teatrore.
Ne shekullin e 17, Joseph  Furstenbach lancoi iden e ndriqimit te paraskenes me drita ansore.Gjatë shekullit të 17-të, si shfaqjet teatrore filluan duke u organizuar në ambiente të mbyllura, Ku interpretimet zhvilloheshin ne skenen  e ndezur kryesisht nën dritën e qiririt dhe llambat e naftës. Përfundimisht, qirinj dhe llambat e naftës u zëvendësuan nga llambat me gaz në shekullin e ardhshëm. Gjatë kësaj kohe, Inigo arkitekti Jones prezantoi efekteve të ndriçimit në skenë përfshihen reflectors dhe përdorimin e ngjyrës. Një tjetër arkitekt, Joseph Furstenbach, është përgjegjës për risi e drita të paraskenës dhe dritat anësore. Qirinj ishin të vendosur në pjesën e përparme dhe anën e fazës së për të ndriçuar aktorët, megjithatë, qirinj qenë në gjendje të shihen nga anëtarët e audiencës.
Në pjesën e dytë të shekullit, "llampa me nafte dhe fitil" u prezantua në Francë, u zëvendësua shpejt me një aparat i njohur si një oxhak qelqi.oxhakut xhami është në thelb një llambë naftës rrethuar gotë, e cila bën flakë më të qëndrueshme dhe më pak të ngjarë të rreze.Drita e krijuar nga oxhakut xham ishte shumë më e ndritshme se drita qiririt të rregullt. Përveç kësaj, ngjyra e xhamit mund të ndryshohet për të krijuar gjendjen emocionale të ndryshme në ndriçim.
Para përdorimit të energjisë elektrike, shumica e teatrove varej nga ndriçim me gaz për ndriçim. Megjithatë gazi ishte i shtrenjtë, e vështirë për kontroll dhe për këtë arsye kërkohet kujdes konstant.Ne fillim "drita spot" ishte e njohur si drita e gëlqeres dhe u prezantua nga   inxhinieri Anglez Thomas. Intensiteti ishte  krijuar nga karbonat kalciumit me ngrohje të kombinuar me një oksigjen dhe flakë hidrogjeni. Ky efekt siguroi një lloj shumë më e natyrshmeme pamje e dritës dhe ishte gjithashtu në gjendje të përqendruar për të krijuar një të veçantë "vend" ose pishinë e dritës në skenë. Ajo ishte gjithashtu e dobishme në krijimin e iluzioneve në skenë ,të diellit dhe hënës.

Shfrytëzimi i energjisë elektrike mundësoi ndriçimin në skenë për të bërë një hap të madh përpara. Ndriçimi moderne me zhvillimin e llambës inkandeshente në fund në shekullin e 19-të, erdhën "të vogla të sigurta, të anekset ndriçimit portativ që mund të vendosen lehtësisht kudo nëpër skenë, dhe të kontrolluara pastaj nga një sistem të largët dimmer elektrike" (Williams) në përdorim. Ky përdorim i llambave inkandeshente zëvendësoi ndriçimin e rëndë dhe kundërmues me gaz e cila ishte përdorur për shumë vite ne teater.Në vitin 1881, Teatri Savojës në Londër ishte teatri i parë në botë për zbatimin e një sistem elektrik ndriçimi.Teatri i parë amerikan për të punësuar ndriçim elektrik ishte Teatri Bijou në Boston. 1903, Vëllezërit Kliegl zhvilluan një sistem të përpunuar që përfshinte mbi 96 dritat dimmer . Dhomën Opera Metropolitan në New York City.Vëllezërit Kliegl janë një nga shpikësit novatore të ndriçimit të pajisjeve në skenë në shekullin e 20. Ata ishin përgjegjës për krijimin e një lloj hark llambë të karbonit njohur tani si një dritë Klieg, i cili është ende ne perdorim  s sot në dy produksione, teatrore dhe kinematografisë. Kjo pajisje është veçanërisht e dobishme për prodhime filmike, pasi intensiteti i lartë i dritës krijon një efekt të ditës gjatë natës.
Sot, disenjatorët e ndriçimit shfrytëzojnë llambat elektrike  me lentet e luajtshme dhe pajisje të tjera për të arritur pothuajse çdo sy në skenë, ose të plotësojë ose të ndryshojë një skenë për të prodhuar efekte dramatike vizuale. Me burime të reja të lehta në zhvillim, duke përfshirë; Xenon, fluoreshente, Halide Metal, Squfur dhe llambat Induksioni ka pasur shumëllojshmëri akoma më shumë për ndriçim fazë.

Tani ne gjithashtu kemi LED Lighting Faza për të mundësuar teatro për të bërë një ndikim shumë të madh me teknologji të ndriçimit të përparuar.
            Me ndriçimin që ka evoluar në mënyrë dramatike për shkak të projektimeve të ndriçimin fazë është shumë emocionuese për të parë se sa larg ata mund të zhvillojnë ende. Pritet ende ka shumë më tepër për të ardhur nga zhvillimi i ndriçimit teskenes.
           Ekziston të vazhdojnë të jenë zhvillimet e mëtejshme të bëra çdo vit vetëm me përdorimin e ndriçimit fazë LED së bashku me kontrollin e programeve në kompjuter. Përzierja kuvertën janë gjithashtu në gjendje për të siguruar teknikë teatrore me kontrollin e ndriçimit në majë të gishtave të tyre.
Ndriçimi Pajisje ndriçim të përgjithshme:

Ndricim Qiri          Ndricim me nafte       Ndricim me Gaz       NdricimElektrik

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Shkarko app Gjoba
per te kontrolluar
gjobat tuaja